Minőségpolitika

A FŐNIX ELECTRIC minőségpolitikája a következő 3 fő téma köré csoportosul:

1. Elsőre precízen, jól dolgozni,

2. Komoly szakmai háttér és szakértelem,

3. Ügyfelek gyors kiszolgálása.

A minőségpolitika megvalósítását az alkalmazott szabványok, eljárások és ügymenetek biztosítják.
A Kft. tevékenységének középpontjában az Ügyfél minőségi kiszolgálása áll, amelyből kiindulva a Kft. a tevékenységei minőségének állandó javításával, az Ügyfelek kinyilvánított és hallgatólagos igényeinek egyre magasabb szintű kielégítésével, megelégedettségük állandó nyomon követésével, az esetleges reklamációk kiemelt kezelésével, korrekt és őszinte kapcsolatok kiépítésével növelni kívánja a megelégedett Ügyfelek számát.
A minőségjavító stratégiák kiválasztásában, azok sikeres alkalmazásában a vezetőink magas színvonalú munkáját követeljük meg, hogy a minőségirányítási rendszerünk hatékonysága megfeleljen azoknak az elvárásoknak, amelyekkel biztos Ügyfélbázist tudunk kialakítani. Vezetőinknek felelősséggel kell tartozniuk minden minőségi problémáért. A javítási munkák sosem érhetnek véget.

Megfelelő előkészítéssel növelni akarjuk a Kft. tevékenységének gazdasági eredményességét, hatékonyságát.
Ennek érdekében a teljes minőségkörben megköveteljük a minőségirányítási rendszer hatékony működtetését, amely kiterjed tehát a beszerzett alapanyagok minőségére, szállítók kiválasztására, az ellenőrzés, állagmegőrzés, valamint a termék minőségére.
Elengedhetetlen, hogy felelősséget vállaljunk termékeinkért a kibocsátás után is, hogy azok Ügyfeleinket újabb vásárlásra ösztönözzék, ne pedig reklamációra.
Elsőrendű fontosságú, hogy munkatársainkban olyan minőségkultúrát alakítsunk ki, amellyel nagyban hozzá tudjuk segíteni őket ahhoz, hogy maguk is érezzék felelősségüket a minőségi munka kialakításában. A szakmai oktatás mellett hangsúlyt helyezünk minőségpolitikai céljaink, törekvéseink eléréséhez szükséges szellemi háttér kialakítására.